Web Design Services

Маркетинговий аутсорсинг

послуги маркетолога / менеджера з маркетингу та реклами

Маркетинговий аутсорсинг компанії – передача функції управління маркетингом і рекламою. Іншими словами, маркетинговий аутсорсинг – послуги маркетолога / менеджера з маркетингу та реклами. Аутсорсинг маркетингу вигідний тим компаніям, бюджет яких не має на увазі наявності повнофункціонального відділу маркетингу.

Стандартний пакет послуг”BOX-L”

  • Медіапланування (Пошуки і реалізація ефективного вкладення рекламного бюджету)
  • Робота з рекламними агентствами, студіями дизайну і інтернет студіями і інтернет майданчиками
  • Організація реклами за допомогою засобів масової інформації
  • Організація вистовок – продажів, виставок підприємства.
  • Консультації маркетолога не більше 10 годин / міс.

Додатковi послуги

При необхідності можна доповнити стандартний пакет наступними видами послуг. Визначення передових тенденцій у світовому виробництві за профілем підприємства. Визначення географічного розміщення потенційних споживачів. Виявлення системи взаємозв’язків між різними факторами, що впливають на стан ринку й обсяг продажів. Оцінка ефективності проведених рекламних компаній. Підготовка пропозицій щодо формування товарного асортименту;

  • Аналіз конкурентоспроможності продукції підприємства, зіставлення її споживчих властивостей, ціни, витрат виробництва з аналогічними показниками конкуруючої продукції, що випускається іншими підприємствами.
  • Розрахунок ємності ринку для продукції підприємства.
  • Організація зворотного зв’язку зі споживачами: вивчення думки споживачів і їх пропозицій щодо поліпшення продукції, що випускається.
  • Аналіз мотивів визначеного відношення споживачів до пропонованої їм продукції.
  • Аналіз дієвості реклами, її впливу на збут продукції, інформованості споживачів про продукцію підприємства; розробка пропозицій щодо вдосконалення реклами.
  • Формування нових потреб із метою розширення ринку і пошук нових форм застосування щодо випускаємої продукції.
  • Визначення питомої ваги продукції основних конкурентів у загальному обсязі збуту на даному ринку.
  • Розробка стратегії реклами по кожному виробу та плану проведення рекламних заходів.
  • Аналіз організації оптової торгівлі, збутової мережі, вибір найбільш оптимальних по тривалості, вартості, і технічної оснащеності каналів реалізації продукції підприємства, оцінка ефективності роботи збутової мережі.
  • Аналіз стану реалізації продукції підприємства, виявлення продукції не має достатнього збуту, визначення причин цього. Розробка пропозицій по створенню принципово нової продукції. Розробка пропозицій і рекомендацій зі зміни характеристик, конструкції і технології виробництва продукції, що випускається з метою поліпшення її споживчих властивостей.

Переваги аутсорсингу вiд “CMG”

  • “Ваш маркетолог” – це цілий колектив професіоналів, який ніколи не йде у відпустку і не хворіє.
  • Економія на виробництві та розміщенні реклами. Ми працюємо з найвигіднішими компаніями в області виробництва реклами, працюючи з агентством «CMG» Ви зможете заощадити до 20% вартості реклами.

Маркетинговий аутсорсинг відкриває доступ до нових технологій маркетингу і досвіду їх впровадження. Подвійний контроль виконання робіт: з боку Замовника та з боку керівництва «CMG». Повна конфіденційність, вся інформація, яка потрапляють в наше агентство, залишається тільки між нашою компанією та компанією – клієнтом. Підписавши договір з нашою компанією, ми не будемо працювати з вашим прямим конкурентом.

Взаємодiя з компанією-замовником

За компанією-замовником закріплюється персональний маркетолог (не менеджер з реклами, а фахівець в області маркетингу, з профільною освітою).

Маркетолог вивчить особливості компанії, проведе експрес аудит маркетингу, після чого буде складено програму маркетингу (або план просування) на найближчий час з урахуванням бюджетних обмежень, цілей і завдань Замовника.

Після затвердження програми (всіх заходів, календарних планів і кошторисів) почнеться етап реалізації. На кожному кроці реалізації в обов’язковому порядку проводиться оцінка результатів, робляться висновки і вносяться коректування в план. Роботи ведуться оперативно.

За усталеною практикою маркетолог нашого маркетингового агентства виїжджає до Замовника один раз в тиждень для обговорення поточних питань. Якщо буде необхідність в іншому графіку, ми завжди готові піти на зустріч потребам Замовника. Зв’язок з маркетологом по телефону, електронній пошті і щодня з 9:00 до 18:00. Всі роботи супроводжуються документально, результати фіксуються, макети і зразки зберігаються в архівах, які після завершення співпраці будуть передані Замовнику в повному обсязі в належному вигляді і стані.

Цiни меркетингових послуг “CMG” у Iвано-Франкiвську

Розкажіть нам про свій проект