Web Design Services

Дизайн етикетки і упаковки

Професійний дизайн упаковки та етикетки - це один з найбільш сильних і ефективних маркетингових інструментів, що суттєво впливає на просування і продаж товару.

Хороший дизайн упаковки і етикетки - ознака якісного продукту, який здатний продавати себе сам. Розробка ведеться в суворій відповідності з ідеологією і фірмовим стилем марки. Розуміння цінової ніші, приналежності створюваного образу до категорії продукту, визначеність місця продажу є необхідними умовами розробки якісної упаковки.

Дизайн упаковки та етикетки відіграє найважливішу роль в процесі вибору товару. Безпосередньо в торговій точці у покупця немає ні часу, ні бажання порівнювати характеристики всіх товарів на полиці, він підсвідомо порівнює упаковки і вибирає ту, яка найбільш повно відповідає його уявленням і очікуванням про товар.

Комерційно успішна упаковка повинна виконувати наступні функції:

  • виділяти товар з ряду конкуруючих на полиці;
  • доносити образ товару до споживача відповідно до розробленої концепції просування;
  • позиціонувати товар згідно корпоративного стилю бренду;
  • забезпечити запам'ятовуваність товару і бренду для цільової аудиторії;
  • продавати товар за відсутності консультанта-продавця.

Етикетка / упаковка безпосередньо стимулює споживача на купівлю товару та в силу цього є одним з найважливіших атрибутів бренду. Перший візуальний контакт продукту зі споживачем часто є визначальним в ухваленні рішення про покупку. У точці продажу упаковка або етикетка повинна замінити продавця - допомогти покупцеві зробити вибір, показати переваги товару і дати потрібні рекомендації. При створенні дизайну етикеток і упаковок обов'язково враховуються ключові особливості товару, конкурентне середовище, переваги і очікування цільової групи споживачів.

Основні види робіт з упаковки та етикетки:

  • УПАКОВКА - один з найважливіших носіїв, а іноді і єдиний інструмент комунікації бренду. Необхідно, щоб всі елементи дизайну упаковки справляли правильне враження і ефективно працювали для просування бренду і збільшення обсягу продажів.

Дизайн упаковки - найважливіша умова успішного продажу будь-якої продукції. З простого засобу для переміщення та зберігання упаковка давно перетворилася на потужний інструмент комунікації бренду зі споживачем. Упаковка - обличчя вашого бренду в очах кінцевого покупця. Розробка дизайну упаковки - це визначення форми, розміру, матеріалу для виготовлення і багатьох інших параметрів і елементів дизайну, необхідних сучасній упаковці.

  • ЕТИКЕТКА - перше, що бачить покупець. Саме з неї починається його знайомство з продуктом. Тому етикетка повинна виглядати яскраво, виділятися своєю ефектністю і індивідуальністю серед величезного різноманіття товарів, вміти залучити покупця і допомогти йому зробити вибір.

Дизайн етикетки - творче завдання, що вимагає наявності певного чуття і комерційної інтуїції, вміння зрозуміти і відчути, якою має бути «еффективна» етикетка. При створенні дизайну етикетки необхідно вивчити товар, для якого вона створюється, властивості і особливості даного товару, зовнішній вигляд виробів конкуруючих фірм.

Професійний дизайн етикетки та упаковки дозволяє максимально підлаштуватися під смаки і очікування цільової аудиторії і розробити кінцевий друкований продукт ефективним інструментом маркетингу компанії. Професійно розроблений дизайн етикетки і упаковки здатний суттєво скоротити витрати на просування товару. Більш того, він значно збільшує кількість імпульсних покупок. У підсумку, прибуток компанії може бути суттєво збільшений. Різноманітність прийомів дизайну і верстки упаковки і етикетки дозволяє задовольнити більшість потреб в даному виді поліграфічних виробів.

39

Розробили 39 концепцій упаковки

200

Намалювали понад 200 ескізів

470

Понад 470 годин роботи дизайнера

27

27 Постійних клієнтів

Розкажіть нам про свій проект

Завжди знаходимо тільки найкращі рішення. Розробляємо стильні та привабливі упаковки та етикетки.