Web Design Services

Неймінг

здійснюємо розробку назв (неймінг), які сприяють залученню клієнтів і споживачів, спрощують комунікації бренду з цільовою аудиторією і дають відчутний поштовх до розвитку.

Агентство «CMG» здійснює розробку назв (неймінг), які сприяють залученню клієнтів і споживачів, спрощують комунікації бренду з цільовою аудиторією і дають відчутний поштовх до розвитку.

Неймінг – що це означає?

Неймінг  – це процес розробки назви фірми, бренду, який, на нашу думку, повинен закінчуватися реєстрацією товарного знаку. Результатом роботи наших копірайтерів створити звучну, унікальну і зачаровуючу цільову аудиторію назву, яка в подальшому завдяки вищепереліченим характеристикам легко стане відомим брендом і буде вигідно виглядати завжди і всюди – будь то вивіска, візитка або дизайн упаковки.

За бажанням клієнта після остаточного затвердження, створена назва подається нами в Патентне бюро на реєстрацію в якості товарного знакуМаркетингове агентство «CMG» проводить повний супровід заявки аж до видачі Свідоцтва на товарний знак.

Для чого здiйснюється розробка неймiнгу?

Наше завдання – знайти для вас назву, яка допоможе зайняти лідируючі позиції навіть в умовах високої конкуренції. Мета неймінгу полягає в формуванні сприятливого образу і передачі до цільової аудиторії цінності бренду. Ми досягаємо цього завдяки клопіткій роботі професійних копірайтерів, яка зокрема полягає в проведенні аналізу обраної назви за такими параметрами як лаконічність, виразність, відповідність тенденціям розвитку суспільства і історичних коренів. Ці та багато інших напрямків досліджень актуальності недавно створеної назви допомагають нам підібрати єдине вірне ім’я бренду, яке з перших днів стане запорукою успіху будь-якої рекламної компанії. Успішний неймінг починається з визначення всіх елементів концепції: цільової аудиторії і того, що ми хочемо їй сказати.

Як здiйснюється робота по неймiнгу?

У своїй роботі з неймінгом ми використовуємо такі технології розробки назв: застосування спеціальних технік словотворення, створення великих списків імен, фірмові техніки відбору, проведення аналізу на правильність емоційної реакції і асоціацій у цільової аудиторії та інше.

Розробка імені для компанії (business to business) – справа дуже відповідальна і доручити її слід тільки професіоналам. Неймінг для компанії– це фактично вибір стратегії подальшого позиціонування на ринку. Назва для компанії має бути ясною, впізнаваною, лаконічною і відображати діяльність компанії, а також виражати її унікальність. Гарне ім’я (brand name) визначає подальший успіх компанії, оскільки є свого роду нематеріальним активом, надаючи організації додаткову цінність.

Назва, розроблена за технологіями неймінгу, сприяє економії на просуванні бренду і є його кращою комунікативною оболонкою.

Розробка імені для товару або послуги у Iвано-Франкiвську

Професійний неймінг вже виконує дану споживачам обіцянку вигоди – емоційної та раціональної. Це своєрідна побудова відносин з цільовою аудиторією. Справжні професіонали не просто знаходять запам’ятовуюче і звучне ім’я. Ім’я повинно осісти у свідомості споживача. В умовах жорсткої конкуренції у всіх сегментах ринку практично неможливо продати noname – товар без імені, а також продукцію з складними та важкозапамятовуючими назвами. Сьогодні, завдяки останнім технологіям, виробники отримують можливість випускати товари приблизно однакової якості в привабливій упаковці. Тут на допомогу приходить професійний неймінг, який допоможе виділити ваш товар серед інших.

Розкажіть нам про свій проект