Web Design Services

Ребрендинг

Чи є актуальним ваш поточний бренд?

[Час для змін]

Навіть найсвіжіша чи непорушна ідея може в якийсь момент застаріти. Це може трапитись раптово, і це дуже розповсюджена ситуація швидкоплинного сьогодення. Ваш бренд не виправдовує себе, а конкуренти стали краще. Ідеологія компанії потребує змін, або міняються потреби цільової аудиторії. Пошуки нового, зміни на ринку та ще багато чого – зависання у старому стані швидко починає тягнути униз та позбавляє бізнес мети.

Важливо виявити цей момент швидко і заподіяти йому щось. Логічним кроком виживання в умовах змін стає ребрендинг.

Ребрендинг  - це загальне поняття; дії, що спрямовані на оновлення і реактивацію бренду з використанням унікально підібраного комплексу маркетингових інструментів. Це процес, що руйнує умовні стіні вашого бізнесу, але лишає фундамент. Початкова основа лишається – змінюється мета і спосіб представлення.

Важливо розуміти головне: ребрендинг – це точно не «лого змінити», як багато хто думає. Ми говоримо про ідейне оновлення на всіх рівнях…

І пропонуємо комплексні послуги з репозиціювання вашого бренду на ринку. Компанія Concept Marketing Group має досвід в сфері ребрендингу бізнесів, забезпечивши «другим диханням» не одну компанію. Ми пропонуємо поетапну і чітко зважену процедуру, яка  принесе вам чіткі та інтуїтивно зрозумілі результати – ідеально відобразить те, ким ви є сьогодні.

Що принесе вам послуга ребрендингу компанії

  • Дистанціювання від натовпу

Бізнес часто потребує змін, коли перестає виділятися з натовпу конкурентів. Ребрендинг допомагає у цьому випадку бути іншим, ніж всі.

  • Консолідація нових напрямків руху

Якщо потреби та перспективи вашого бізнесу змінились, це має знайти своє віддзеркалення у бренді. Ребрендинг сфокусує увагу на нових напрямках і поєднає їх у єдине ідеологічне ціле.

  • Видалити негатив

Дуже просто: бізнес мав негативний відгук і репутація постраждала. Не закриватися ж повністю? Зміна іміджу дозволяє переродитись.

  • Повернення клієнтів

Якщо клієнти раптом пішли до конкурента, наша послуга зможе повернути частину уваги і розширити зацікавленість з тих напрямків, про які ви навіть і не замислювались.

Оновитись і стати кращими

Бренд може виглядати стомленим і застарілим – якщо це відчуття не полишає, то варто подумати про зміни

З яких основних етапів складається ребрендинг бізнесу

  1. Чітке формулювання основної ідеї (потреби) майбутнього ребрендингу.
  2. Вивчити поточну ситуацію відносно фірми на ринку та цільової аудиторії.
  3. Визначити модель позиціонування відносно ринку.
  4. Створити нову айдентику.
  5. Оформити присутність бренду на всіх рівнях, відповідно до змін.

Будемо раді відповісти на всі питання. Просто зателефонуйте до нас, і ми з радістю вам доможемо!

Розкажіть нам про свій проект