Рекламні можливості Instagram

Instagram все більше поповнюють користувачі, ведучі не просто фото щоденник, а ті, хто створює комерційні сторінки з метою розвинути впізнаваність бренду і збільшити продажі товарів. І правда, соціальна мережа є найбільш інтенсивно розвивається в Україні.

Введення в Instagram
Способів просуватися в Instagram багато. Найпростіший – реклама, кабінет якої інтегрований з кабінетом Facebook, коли ви показуєте повідомлення будь-якого сегменту цільової аудиторії. Часто компанії використовують і конкурси для залучення нових клієнтів. Так, DaTravel.com, онлайн-сервіс планування подорожей, попросили передплатників опублікувати фотографії кращого подорожі, розповісти про нього і закликати передплатників брати участь в конкурсі. В результаті за місяць проведення конкурсу, було 25169 лайків і тисячі чотиреста вісімдесят вісім переходів на сайт за 28,8 рублів, що для даної компанії було відмінним результатом.

Популярні способи для просування
Ще виділимо популярні сервіси для просування бізнесу – массфолловінг (масова підписка) і масслайкінг (простановка лайків на фотографіях користувачів).

На жаль, часто обидва типи просування використовують бездумно, що призводить до формування негативних емоцій по відношенню до бренду. Наприклад, на чоловіка 30 років підписується або лайкать фото користувач, який рекламує жіночі машинки для депіляції. Як ви думаєте, яка буде реакція? Підпишіться чоловік у відповідь? Навряд чи.

Чому б не підійти до цього виду реклами з іншого боку – рекламувати точково, а не масово? Так, ви працюєте безпосередньо з цільовою аудиторією, яку складно знайти в інших сервісах.

Такий тип просування підійде для локального бізнесу, наприклад:
– Зоомагазини і зоосалон, ветеринарні клініки
– Магазини іграшок та дитячого одягу
– Салон краси
– Магазини косметики і парфумерії
– Бари, ресторани, кафе, антікафе
– Спортивні клуби
– Студії та гуртки за інтересами
– Локальні туристичні фірми, що надають послуги гіда
– Прокати велосипедів, самокатів або сігвеях, націлених на найближчі хостели чи готелю.

Інструкція по роботі з сервісом Yomapic
Щоб це зробити, існує зручний інструмент – Yomapic. Ви вибираєте точку на карті або вказуєте адресу, радіус охоплення і проміжок часу в днях. Після чого вам будуть представлені всі фото, зроблені користувачами в рамках заданих параметрів. Серед них ви вибираєте тих користувачів, які з найбільшою ймовірністю відповідають вашої цільової аудиторії. Персонально кожного лайкать і коментувати фото або підписуватися, тим самим пропонувати найбільш підходящий товар або послугу.

Для початку зареєструйте профіль в Instagram і докладно опишіть інформацію про компанію. Не забудьте вказати посилання на сайт або послугу, яку ви рекламуєте, в профілі. Далі Увійдіть у Yomapic.

Розглянемо, як це працює, на прикладі зоомагазину.

Припустимо, що він знаходиться в житловому комплексі недалеко від станції метро Парнас м.Санкт-Петербург, і ви шукайте користувачів в радіусі 300-400 метрів від вашої точки продажів.

Поставте крапку, вибравши місце на карті або вказавши адресу.

Вкажіть радіус і період, за який потрібно побачити фото.

У правій частині екрана одразу з’являться фотографії, викладені користувачами за тиждень.

Переглядаючи фото, ви можете їх лайкать, коментувати або підписуватися, знайшовши користувача по логіну, який вказаний в стрічці.

Ось і всі дії.

На даний момент сервіс безкоштовний. Зайти раз в тиждень і подивитися відповідні фото займе не більше 30 хвилин. При цьому аудиторія буде максимально цільової. Також є можливість включити показ фотографій не тільки з Instagram, але і з ВКонтакте.

Пам’ятайте, що Instagram – перш за все соціальна мережа. І як в будь-якій мережі, важливо будувати відносини з аудиторією. Найефективніше за допомогою Instagram покращувати взаємини, зміцнювати вже існуючі зв’язки між брендом і споживачем. Найкраще зорієнтувати кампанії на ваших користувачів і постійних відвідувачів сайту і використовувати емоційні зображення, які допоможуть збільшити лояльність клієнтів.

Про нас та цей блог

Ми маркетингове агентство повного циклу, надаємо послуги в сфері маркетингу і реклами, дизайну, просування web-проектів, а також виготовлення media-продуктів. Клієнтами агентства є підприємства, що представляють різні сектори ринків B2B і B2C...

Підпишіться на новини!

Більше з нашого блогу

Переглянути всі записи
No Comments
No Comments

Залишити коментар