Web Design Services

Рекламна стратегія

Сучасні рекламні стратегії припускають існування конкретного покупця, у якого є потреби, звички, спосіб життя і стиль прийняття рішень. Не існує якогось безликого споживача, якому можна продати що завгодно.Вам потрібно знайти свою цільову аудиторію.

Рекламна стратегія – від мети до результату

  • Хочете збільшити продажі?
  • Знайти своє місце у вузькій ніші?
  • Розширити аудиторію споживачів або просунути в маси невідомий бренд?

Коли Ви визначитеся, що і кому продавати, треба буде скласти рекламне послання. Що Ви хочете сказати, як ви хочете вплинути на прийняття рішення, на які мотиви Ви розраховуєте – емоційні, моральні або раціональні? Який образ фірми або продукту Ви хочете створити? Припустимо, що Ви вже відповіли на ці питання, і наступним кроком для Вас стане втілення рекламної стратегії в креативні ідеї. Вам потрібно вирішити, через які канали поширення інформації Ви будете впливати – візуальна продукція, аудіальне послання, відеоролик, контекстна реклама або банер на популярному мережевому ресурсі? Приймайте до уваги Ваш рекламний бюджет, а також час для дій. Можливо, продаж Вашого товару залежить від сезонності або Ваші потенційні споживачі можуть побачити Вашу рекламу тільки в певний час доби.

Вам не обійтися без медіаплану

Медіа-план – по суті матеріально втілена рекламна стратегія. Жодна серйозна фірма не наважиться діяти наосліп. Щоб кудись прийти, потрібно знати, звідки, куди, навіщо і з ким йти. Тому рекламна стратегія компанії передбачає визначення цілей, завдань, конкурентного оточення, специфіки галузі, вибору засобів реклами.

Ви самі вирішуєте, що вигідніше для Вашої фірми – вплив на аудиторію, активне захоплення інформаційного простору або періодичне підвищення рекламної активності в залежності від сезонних настроїв. Рекламна стратегія динамічна за своєю суттю і вимагає постійного маркетингового аудиту, внесення змін і доповнень, оцінки ефективності. У висновку можна сказати, що рекламна стратегія – це комплекс рекламних заходів, спрямованих на оптимізацію співвідношення витрат на рекламу і отриманих вигод від проведення рекламних кампаній.

Розкажіть нам про свій проект