Web Design Services

Брендбук компанії

(brand-book) – корпоративне видання, в якому описуються стандарти управління і розвитку компанії, її фірмового стилю; він описує місію і філософію компанії, її позиціонування на ринку. Обсяг цього документа залежить не лише від побажань замовника, а також від його потреб.

Захистіть цілісність бренду вашої компанії за допомогою брендбуку

Брендбук – це офіційний корпоративний документ, що пояснює і документально занотовує айдентику і стандарти представлення бренду. На практиці можуть зустрітися такі визначення, як бренд-гайд, керівництво по бренду чи стилю, рекомендації або гайдлайни щодо візуальної ідентичності тощо. Фокус деяких брендбуків зосереджений лише на візуальних дизайнерських аспектах, інші включають в себе також огляд компанії і комунікативні стандарти.

Не слід плутати розробку брендбуку зі створенням корпоративного стилю компанії. Корпоративний стиль є набором візуальних компонентів (поєднання шрифтів, кольорів, представлення логотипу – все, що служить основою ділових паперів і реклами компанії) і виступає одним з елементів брендбуку.

Чому ваш бізнес має потребу у наявності брендбуку

По-перше, це «матеріальне» визначення місця вашого бізнесу у світі.

По-друге, це важливий корпоративний інструмент для персоналу. Щоб зберегти фірмовий стиль і представлення компанії на всіх рівнях, потрібні правила і інструкція до виконання цих настанов. Таким документом і є брендбук, що дозволяє виключити, наприклад:

  • некоректне відображення логотипу у поточних рекламних матеріалах, що розробляє новий дизайнер;
  • використання нерекомендованих слів спеціалістами відділу обслуговування клієнтів і так далі.

Визначальні компоненти брендбуку

Складові інструкції залежать від галузі бізнесу, але можна назвати декілька головних складових брендбуку.

  • Презентація бренду – опис історії бренду і розвиток її айдентики з часом.
  • Рекомендації щодо логотипів – правила використання логотипу компанії і його похідних в залежності від специфіки використання. Наприклад, як має виглядати корпоративне лого для друку/веб-перегляду або чорно-білого/кольорового друку.
  • Кольорові палітри – брендбук має чітко визначати використання кольорів і відтінків, що характеризують бренд.
  • Шрифти – у брендбуку містяться пояснення з використання корпоративних шрифтів.
  • Теглайни і тексти – пояснення для різних копірайтерів, якою має бути тональність та стиль контенту (наприклад, рекламного).

Сюди також можна додати інформацію про використання фото, інфографіки, структури брошур і рекламних матеріалів, політику зв’язків з громадськістю, спілкування з клієнтами тощо.

Concept Marketing Group пропонує послуги розробки брендбуку. Ми працюємо зі всіма галузями: гарантуємо результат і конкурентні ціни на виконану роботу.

В який спосіб ми створимо ваш брендбук

Ми розробили гнучку концепцію роботи, що включає:

  • Збір корпоративної інформації (при необхідності, інтерв’ю);
  • Аналіз конкурентів і ринку щодо якісного дистанціювання;
  • Розробку структури і концепції, погодження з клієнтом;
  • Створення рекомендацій і остаточне затвердження;
  • Передачу документу замовнику.

Ви потребуєте «дещо більшого, ніж просто» розробка правил для вашого бренду? Звертайтесь в CMG, і ми напишемо вашу нову історію разом!

Розкажіть нам про свій проект