Web Design Services

Аналіз і аудит присутності компанії в Інтернеті

Аудит сайту - це запорука успішної стратегії розвитку вашого бізнесу у мережі інтернет.

Для багатьох веб-аналітика – це щось невідоме та незначне, але саме цей процес допоможе суттєво підвищити популярність ресурсу. Під терміном веб-аналітика мається на увазі процес збору, подальшого аналізу та інтерпретації отриманих даних про відвідувачів сайту з метою подальшого поліпшення його самого, або окремих показників. Веб-аналітика передбачає аналіз поведінки користувачів, а також їх реакції на зміни щодо тих чи інших складових на сайті. Наприклад дизайну, юзабіліті, контенту, а у випадку з комерційними сайтами ще і цін, фото товарів і т.д.

Аналітика веб-сайтів є відносно молодою галуззю, яка хоча й існувала з моменту появи Інтернету, але активно розвиватися почала на етапі, коли широка доступність швидкісного Інтернету викликала активний інтерес до створення сайтів з боку підприємців і звичайних користувачів. Свою роль в цьому зіграли і пошукові системи, розвиток алгоритмів яких викликало посилення вимог до якості, коли хороший трафік з видачі, в умовах конкуренції між безліччю ресурсів, отримують тільки дійсно якісні веб-ресурси.

Види веб-аналітики

Хоча в більшості випадків дослідження є всеобічним, можна виділити і кілька окремих видів веб-аналітики:

  • аналіз відвідуваності, її показників в різних періодах та тенденцій, які проявляються;
  • аналіз юзабіліті і структури;
  • аналіз поведінкових факторів, тобто того, як відвідувачі поводяться на сторінках сайту;
  • порівняння з конкурентами і загальними показниками по досліджуваної області в цілому.

Кому може бути корисна веб-аналітика? Перш за все, всім власникам сайтів і веб-майстрам, які займаються розробкою веб-проектів, а також SEO-аналітикам, фахівцям з інтернет-маркетингу, менеджерам проектів і іншим людям, яким потрібна інформація про поведінку відвідувачів на сайті.

Переваги веб-аналітики

На основі отриманої аналітичної інформації формуються відповідні висновки і рекомендації, тому область її застосування може бути досить широкою.

Можна виділити такі основні переваги, які дає застосування аналітики веб-сайтів:

  • визначення проблемних місць на сайті і виправлення помилок;
  • моніторинг доступності та стабільності роботи ресурсу;
  • аналіз і ведення статистики відвідуваності, визначення основних тенденцій;
  • дослідження поведінки відвідувачів і факторів, які на неї впливають;
  • аналіз ефективності проведених рекламних кампаній;
  • поліпшення показників електронної комерції і установка цілей;
  • дослідження результатів роботи за різними маркетинговими каналами;
  • вироблення рекомендацій щодо поліпшення різних аспектів роботи сайту та взаємодії з відвідувачами.

Звичайно, це далеко не всі області, в яких може застосовуватися веб-аналітика, але саме перераховані вище є ключовими для підприємців, які ведуть бізнес в Інтернеті.

Інструменти веб-аналітики

На даний момент найбільш поширеними засобами для збору аналітичної інформації щодо веб-сайту є аналізатори логів, лічильники відвідуваності, і системи Інтернет-статистики.

Лог-аналізатори є найбільш складними інструментами такого роду, так як для роботи з ними потрібно досить високий рівень кваліфікації. Вони встановлюються безпосередньо на сервер, в кореневу папку сайту, і дозволяють збирати статистику практично в усіх напрямках, дозволяючи вирішувати досить специфічні завдання вузького характеру.

Веб-аналітика, яка збирається за допомогою спеціальних сервісів від пошукових систем, таких як Google Analytics і Яндекс.Метрика, є оптимальним рішенням у плані функціональності і зручності використання.

Надаючи всю повноту інформації про поведінку відвідувачів на сторінках сайту вона, в той же час, проста в установці і не вимагає великих витрат часу для освоєння. Крім того, для обох систем доступна дійсно докладна довідкова інформація українською та россійською мовами. За допомогою одного облікового запису можна моніторити безліч сайтів, завдяки установці спеціального коду відстеження.

Таким чином, можна зробити висновки, що аналітика веб-сайтів є необхідним засобом для визначення метрик ефективності роботи сайту, а також його поліпшення та розвитку, перетворення в зручний інструмент для ведення бізнесу або реалізації інших цілей власника ресурсу.

31

Проаналізовано більше 30 сайтів

27

Розроблено 27 стратегій розвитку

39%

Збільщення конверсії на 39%

29

Покращено 29 веб сайтів

34%

Збільшення доходів клієнтів на 34%

Розкажіть нам про свій проект

Отримайте професійний аналіз / аудит стратегії онлайн-маркетингу та бренду, які спеціально розроблені для задоволення ваших потреб.