Email Marketing

E-mail Маркетинг

email маркетинг як і раніше займає лідируючу позицію по ефективності серед всіх інструментів інтернет продажів

Якщо при згадці терміну «email маркетинг» Ви уявляєте собі набридливу і дратівливу розсилку, яка засмічуює Вашу поштову скриньку, значить досі Вам зустрічалися тільки невдалі приклади.

Дійсно, на перший погляд, немає нічого простішого, ніж написати текст листа і організувати його масову відправку по електронній пошті, але багато компаній здійснюють непоправну помилку, намагаючись зробити це самостійно. Незнання тонкощів email маркетингу може просто дати зворотній ефект, при якому одержувач повідомлення розцінить його як спам. А Ви, звичайно, розумієте, що немає нічого складнішого, ніж виправити одного разу зіпсовану репутацію.

Так чи варто взагалі займатися email маркетингом?

Відповідь однозначна: варто. Останні дослідження підтверджують, що email маркетинг як і раніше займає лідируючу позицію по ефективності серед всіх інструментів інтернет продажів, випереджаючи навіть пошукову оптимізацію та відео маркетинг. Чому ж «правильний» email маркетинг настільки ефективний? По-перше, він не має нічого спільного зі спамом. Спам – це масова розсилка повідомлень по базах електронних адрес з відкритих джерел, яка проводиться без згоди одержувачів і таким чином є просто незаконною. Email маркетинг має на увазі виключно комунікацію компанії з власними підписниками за їх попередньою згодою. Друга причина дивовижної ефективності email маркетингу полягає в можливості прямого, а значить, персоналізованого спілкування з клієнтом. У сукупності, це створює унікальні умови для вирішення різноманітних маркетингових задач.

Наша компанія має великий досвід розробки та ведення email маркетингових стратегій. Тому ми точно знаємо, як правильно:

 1. ЗІБРАТИ БАЗУ ПІДПИСНИКІВ

Насправді, мало розмістити форму підписки на сайті компанії. Важливо знати тонкощі її розміщення (найбільш підходяща частина сторінки, сторонні ресурси) і способи залучення до неї уваги (дизайн, анімаційні елементи, заохочення до підписки у вигляді знижок, бонусів, і т.п.).

 2. СФОРМУВАТИ І ДОСТАВИТИ

Залежно від поточних маркетингових завдань, повідомлення для розсилки по електронній пошті можуть приймати безліч різних форм. У будь-якому випадку, необхідно дотримуватися особливого етикету email розсилок (наприклад, вислати перше повідомлення протягом максимум години з моменту передплати, відправляти повідомлення не частіше допустимого і т.д.) і спеціальних правил дизайну саме електронного повідомлення (наприклад, використовувати тільки адаптивний дизайн) .

3. ОЦІНИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ EMAIL РОЗСИЛОК

Email маркетинг потребує постійного контролю ефективності та аналізі результатів. Їх можна оцінити за такими показниками, як: рівень відкриття повідомлення, показник клікабельності (переходів по посиланнях з повідомлення), кількість відписок і скарг на спам, відсоток помилок в доставці повідомлень (по тимчасових технічних причинах, або через невірно вказані адреси), а також деякими непрямими показниками (зміни трафіку на сайті, загальної кількості продажів і т.д.). Вся зібрана інформація надається клієнтові у вигляді графічних звітів з рекомендаціями щодо подальшої оптимізації кампанії.

Самим чудовим є той факт, що професійний email маркетинг з усіма його незаперечними перевагами, доступний абсолютно для будь-якого бюджету.

Ми робробляємо все, починаючи з індивідуального контенту, до кінцевої кампанії електронної пошти.

62

Проведено більше 60 e-mail кампаный

77

Розроблено 77 макетів для розсилки

24

Постійних клієнтів

36

Сформовано 36 звітів по ефективності

Розкажіть нам про свій проект