Mobile Marketing Services

Мобільний маркетинг

Мобільний маркетинг або SMS-маркетинг, якщо говорити дуже простою мовою, це рекламування товарів і послуг з використанням засобів стільникового зв’язку, якими якраз і є мобільні телефони. Звідси і пішла назва «мобільний маркетинг». До різновидів мобільного маркетингу необхідно віднести і MMS-розсилки, якi так і не стали широко популярними.

Головний сенс SMS-маркетингу

Головний сенс SMS-маркетингу зводиться до отримання клієнтом новин, повідомлень про нові акції, знижки та розпродажі від певної компанії. Але йому знаходяться і цілком незвичайні способи застосування. Наприклад, кожен з нас пам’ятає акції в стилі «знайди номер під кришкою і відправ SMS» від виробника улюбленої газованої води. Полягала подібна акція в тому, що після відправлення Вашого SMS, Ви отримували питання або список запитань вікторини і, в разі правильної відповіді, вигравали цінний (або не дуже ) приз. Що ж, це теж цілком гідний метод залучення нових покупців.

SMS-голосування

Ще один незвичайний спосіб привернути увагу користувачів стільникового зв’язку – влаштувати SMS-голосування. Цим методом рекламування (а заодно і заробітку) дуже часто користуються телевізійні і радіоканали, знову і знову повторюючи прохання «проголосувати за улюбленого виконавця». Де ж тут маркетинг, запитаєте Ви? Рекламування відбувається в даному випадку за рахунок підвищення популярності даного конкретного події, а також беруть участь в ньому телезірок, співаків, музикантів. Можливо, Ви будете настільки сильно бажати, щоб Ваш фаворит переміг в голосуванні, що попросите ще когось проголосувати за нього – ось Вам і реклама!

Програми для розсилки смс

Найцікавішим способом SMS-маркетингу є, безперечно, можливість масової відправки SMS розсилок c використанням програми для розсилки смс. SMS розсилка – прекрасний, а головне, дуже ефективний спосіб розповісти світу про надані Вами товари і послуги. Певні групи людей будуть тільки раді отримувати новини про діяльність компанії, послугами якої вони користуються. Повідомлення про нові акції та знижки будуть сприйняті радо, якщо людині вони дійсно цікаві. Наприклад, користувачеві банківських карт потрібна своєчасна інформація по проведеним операціям, киноману – анонси нових кінопоказів в його улюбленому кінотеатрі, а шопоголіку – повідомлення про неймовірно вигідною сезонний розпродаж. Потрібен лише правильний підхід!

Основнi типи СМС-маркетингу

Розсилка смс підрозділяється на 2 основних типи: «push» і «pull». Розсилка першого типу потрапляє під цілком знайоме кожному визначення нелегальної смс розсилки, що, звичайно ж, не дуже добре. Подібні розсилки здійснюються БЕЗ явного згоди одержувача. Це звичайнісінька незаконна смс розсилка, і вона, як правило, приносить бізнесу більше шкоди, ніж користі, тому що на лояльність одержувачів таких повідомлень розраховувати вже не доводиться. До того ж, цей вид розсилок відповідно до останніх російськими законодавчими поправками вважається нелегальним. Однак він все ще процвітає в Україні та інших країнах СНД. Ми можемо тільки поспівчувати користувачем стільникового зв’язку в цих країнах.

SMS розсилки другого типу відносяться до легальних, так як припускають згоду клієнта на отримання sms повідомлень. Зазвичай така згода людина дає при заповненні анкети постійного клієнта будь-якої компанії.

Наше маркетингове агентство пропонує послуги розсилки SMS, якi здійснюються в строгій відповідності з чинним українським законодавствомСуть такого SMS-маркетингу описана на початку розділу – це якісні і продумані повідомлення про події компанії, здатні зацікавити потенційного клієнта прийти до Вас знову або вперше, щоб скористатися послугами або купити ваш товар.

41%

Збільшення зацікавленості потенційних клієнів на 41%

21%

Збільшення частоти зацікавлення сторінок на 21%

+80k

Переглядів сторінок більше 80 000

Ми надаємо спеціальний аналіз вашої мобільної маркетингової стратегії з урахуванням потреб бізнесу. Не пропустіть величезну ділову можливість - перейдіть на мобільний!

Розкажіть нам про свій проект