Рекламні слогани

що підкорили світ

Рекламні слогани, що підкорили світ, коштували замовникам сотні тисяч доларів. Думаєте, марна трата грошей? А спробуйте-но продовжити фразу «Чистота – чисто …». Таких прикладів тисячі. Що це означає?

Це означає, що слоган для компанії дозволяє позиціонувати товар або послугу у вигідному світлі і активно вести продажу. Підібрати три-п’ять слів, які розкажуть про товар все – вищий пілотаж в сфері рекламних послуг.

Не дарма зараз багато компаній прагнуть замовити гасло для себе – адже це друге ім’я організації, яке пояснює її мету, призначення, концепцію.

Чи вигідне замовлення бюджетних слоганів для компанії?

Попит породжує пропозицію – вважаючи розробку слоганів дріб’язковим справою, на ринок увійшли люди, які мають найвіддаленіше відношення до маркетингу. У них вартість створення слогану на порядок нижче, але і ефективність найчастіше нульова. З’явилися і такі моторошні сервіси, як генератори слоганів – програми, в випадковому порядку підбирають слова під вказаний продукт. Максимум, на що вони здатні – видати подібне «Неповторні телефон – як ти живеш». На щастя, багато з цих сервісів позиціонуються як розважальні.

Справжній слоган – це структура!

Справжній же слоган для сайту або компанії повинен акцентувати увагу. Неважливо, чи на компанії цілком, її товарах або окремому товарі.

Поганий той девіз, який не запам’ятовується з першого разу; відповідати потребам цільової аудиторії.

Чи може слоган продавати? Так. В історії реклами чимало фактів успішного просування товарів виключно завдяки вдалій комбінації слів. Напевно ви самі знаєте багато з них – не замислюючись про те, що це продукт професійних рекламістів.

Чому професійних? Тому що замовити слоган у людини недосвідченної це те саме що гра в лотерею – пощастить лише у деяких випадку. Це відноситься здебільшого до замовлення гасел у фрілансерів, готових працювати за копійки. Не виключено, що «незавантажена» молода фантазія видасть десяток-другий хороших фраз. Але слоган, ціна якого дорівнює десяти доларам, за визначенням не продасть на мільйон.

Переваги роботи з професіоналами

Великій компанії або молодому амбітному дебютанту на ринку краще замовити слоган у досвідчених виконавців. Що це дає?

  • Гарантію ефективності – в 90 випадках з 100 слоган спрацює і допоможе в просуванні.
  • Гарантію відповідності вартості якості.

Можна замовити будь-який слоган, ціна якого обчислюється п’ятьма нулями. Але нічого, крім збитків, він не принесе. Можна придбати слоган у копірайтера за «десятку», і він дозволить хоча б окупити вартість вкладень. Наші послуги – золота середина між сумою інвестування і якістю.

Розкажіть нам про свій проект