Як покращити конверсію сайту

Оптимізація сайту – не разовий захід. Для поліпшення конверсії важливо постійно вимірювати, оцінювати і застосовувати те, що ви дізнаєтеся.
Одним з поширених показників конверсії є зібрані ліди або відправлені заявки з сайту. Тому важливо постійно оптимізувати шлях, пройдений клієнтом з першого відвідування до відправлення форми. Для цього ви повинні розуміти цільову аудиторію, весь час шукати способи по збільшенню цільового трафіку, регулярно тестувати, і приділяти особливу увагу персоналізації. Ми пропонуємо 10 порад, як це зробити.

1. Визначте точки взаємодії з сайтом

Вам необхідно простежити за індивідуальними відвідинами клієнтів з кожного пристрою (браузер на комп’ютері або смартфоні, додаток на планшеті і так далі). Так, ви зрозумієте, як кожен канал працює окремо і в зв’язці. Вам буде більш зрозумілий шлях, який проходять клієнти до здійснення цільового дії. Також візьміть до уваги різні сегменти відвідувачів – ті, хто знайомі, незнайомі з вашою продукцією або в минулому вже у вас щось купували. Таким чином ви будете чіткіше розуміти, що може шукати кожен відвідувач при переході на ваш сайт.

2. Оптимізувати джерела трафіку

Не всі джерела трафіку рівні в створенні конверсій. Деякі канали (контекстна реклама або соціальні мережі) можуть бути більш придатними для ранніх етапів знайомства з сайтом, а інші (персоналізована email-розсилка) можуть безпосередньо впливати на заповнення форми або завершення іншого цільового дії. Тому дуже важливо знати кроки клієнта з першого відвідування до скоєння цільового дії.

Найчастіше вчинення цільового дії відбувається не з першого відвідування, і ви повинні знати всі джерела трафіку до його скоєння. Такий функціонал можна налаштувати, наприклад, в Google Analytics, і він допоможе зрозуміти всі джерела відвідувань до конверсії. Після того як ви порівняйте звіти зі своїми діями, ви зрозумієте, як оптимізувати роботу кожного каналу так, щоб він працював найбільш ефективно на кожному відвідуванні до конверсії.

3. Слідкуйте за діями до заповнення заявки

Дуже важливо знати всі пересування на сайті і збирати супутні дані. Ви повинні розуміти всі виконані дії та пересування з відвідування до відходу з сайту.

Визначте всі конверсійні події, які сприяють не тільки відправку, а й заповнення форми:

– Що спонукало відвідувача перейти на сайт: наприклад, рекламна або email-кампаній.
– Кількість і типи продукції або послуг, які відвідувач переглянув в одну сесію.
– Взаємодія з контентом на кожному етапі процесу.

4. Оптимізувати для мобільних пристроїв

Проаналізуйте кожен етап до відправлення форми з точки зору пристроїв. Визначте недоліки, характерні для кожного пристрою, і виправте їх. Детальна форма для заявки може бути добре сприйнята відвідувачем з ноутбука або комп’ютера, але для відвідувачів з планшета або смартфона може здаватися занадто складною.

5. Переконайтеся, що ваш контент приваблює цільовий трафік

Проаналізуйте контент, який приносить найбільші конверсії. Визначте, який контент працює краще на етапі пошуку і переходу, а який на укладають етапах воронки.

Не забувайте, що контент повинен відображати вашу компанію. Хороший текст повинен підкреслювати переваги та унікальні особливості вашого бренду. Він також повинен мотивувати на укладення цільового дії. Тон контенту повинен бути однаковий у всіх каналах – посадочні сторінки, email-розсилка, сторінки в соціальних мережах і так далі.

6. Проводьте A / B тестування

A / B тестування – це тестування двох версій однієї і тієї ж сторінки, яке дозволяє зрозуміти, які функції є найбільш ефективними. Найчастіше тестують посадкову або головну сторінку, щоб зрозуміти, яка версія краще впливає на конверсію.

Почніть з однією змінною, зберігши всі інші елементи сторінки незмінними. Це допоможе чітко визначити, що саме впливає на дію клієнтів. Після того як ви вирішили, що ви будете тестувати, визначте показники успіху. Найчастіше вимірюють або самі конверсії, або кликабельность. Часто компанії створюють сайти на основі того, що на їхню думку їх клієнти хочуть бачити. Але набагато ефективніше тестувати і аналізувати, які функції сайту є найбільш привабливими для відвідувачів.

7. Ведіть блог для залучення додаткового трафіку

Не секрет, що блог є ефективним способом залучення трафіку на сайт. Але досвідчені маркетологи знають, що високий трафік не завжди рівнозначний великій кількості скоєних цільових дій. Тому в блозі ви повинні писати такі статті, які привернуть цільових відвідувачів.

Зробити це можна за рахунок ефективного використання ключових слів. Також пишіть на теми, які цікаві відвідувачам, і поширюйте контент на тих порталах, які найчастіше відвідує ваша цільова аудиторія.

8. Не забувайте про людське спілкування

Запропонуйте відвідувачеві сайту зв’язатися з менеджером. Це може бути функція чату

Про нас та цей блог

Ми маркетингове агентство повного циклу, надаємо послуги в сфері маркетингу і реклами, дизайну, просування web-проектів, а також виготовлення media-продуктів. Клієнтами агентства є підприємства, що представляють різні сектори ринків B2B і B2C...

Підпишіться на новини!

Більше з нашого блогу

Переглянути всі записи
No Comments
No Comments

Залишити коментар